a

Blau Kunsthaus Identity

Typi non habent claritatem insitam; est usus legentis in iis qui facit eorum claritatem. Investigationes demonstraverunt lectores legere me lius quod ii legunt saepius. Claritas est etiam processus dynamicus, qui sequitur mutationem consuetudium lectorum. Mirum est notare quam littera gothica, quam nunc putamus parum claram,...

0
1

포항부추

포항의 특산물인 부추를 지리적 표시 단체 표장으로 사업화에 따른 Brand Identity 개발 부추 글씨는 진녹색, 파랑색의 바다, 녹색의 자연, 황색의 사질토를 포항지도의 색으로 표현, 등대와 해풍의 이미지를 추가해 포항부추가 자라나는 환경을 보여주고있다. 지리적 표시 단체 표장: ‘상표법’에서, 지리적 표시를 사용할 수 있는 상품을 생산, 제조, 가공하는 사업자만으로...

0
1